27 oktober 2007

Dagens Korsberga

Efter att ha rivit skithusutställningen på Korsberga Kulturcentrum, tog vi en liten runda runt i centrum. Vad är Korsberga? Vad finns det?? Vad gör människorna när dom inte går på galleriets konstutställningar?

Det jag redan visste var att järnvägen är nerlagd, men nu ville jag hitta pulsådern, Korsbergas hjärta och detta är vad jag fann ...



Och trots att kiosken hade en strid ström av kunder och dessutom är känd från TV, tvekade jag länge när jag skulle skriva rubriken ...
.. "Dagens Övergivna" låg mycket ICA Nära ...

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Du vet väl att konsthandlaren
    har en konstaffisch på den
    berömda kiosken. Den är lika
    "snygg" som verkligheten!!!
    Next time.

    SvaraRadera
  2. Jo jag har sett den.
    Sen var den med i kultfilmerna/serien med Ronny och Ragge!!

    SvaraRadera