22 maj 2005

ointressant, men stolt ...

Det är med stor glädje och stolthet, som jag kan konstatera att jag tillhör de mest ointressanta inom den s.k. "bloggsfären". När jag nyss kollade på Martin Bagge/ointressant/, hade jag bidraget med två ointressanta "inlägg". Två av fem. Sug på den karamellen ett tag och kolla in "ögonblicksbilden"! Det är knappt att jag vågar nämna att Växjös stolthet Östers IF var uppe i Boden idag för att spela i superettan och hör å häpna: Vi vann! 4-2 efter en lysande andra halvlek. Nu avancerar vi i tabellen och allsvenskan hägrar. Stig Svensson ler i sin urna och att AIK dessutom bara fick 1-1 mot Mjällby, gör att jag trots gårdagens domarmisshandel i Skåne, tror på fotbollen. (Vilka två inlägg är det då som är mina? Tja, det handlar om affischering och övergångar. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar