17 mars 2007

... gås sjunde och avgörande ..

Kanal 9?
Var i stan kan man se kanal 9??
I mitt hus i stan kan man det inte.
Inte ens med en fribox från Telia :-)
Har aldrig hört talas om kanal 9.
Men nu måste jag hitta den??
Söndag kl. 17.00
Då ska det avgöras.
HV eller Brynäs.
Mårts eller Boork!
Sjunde och avgörande ...
Var i stan serverar dom sunday brunch mit die kanal 9
Huvva, huvva!

Varför gör ni så här, ni HV-spelare.
Varför avgjorde ni inte igår.
En sjunde och avgörande.
Varför.
Min pacemaker ...

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

  1. Såg delar av matchen igår på Kanal 9. Experten Petter Rönnkvist sa att Daniel Sperrle, som fick hoppa in i Brynäskassen, hade en ypperlig möjlighet att visa upp sig på bästa sändningstid. Då svarar programledaren och radiosportprofilen Tommy Åström med ett skratt: "Och det i självaste Kanal 9!"

    Kan ju tipsa om att Kanal 9 ingår i Canal Digital och Com Hems utbud.

    SvaraRadera
  2. Och det i självaste kanal 9, hahaha låter som en dröm!!

    Tack för uppgifterna, då blir det till att hitta nån krog där man kan se den ... om den nu sänds på den kanalen. När jag kollade deras hemsida och morgondagens programtablå fanns det inte ngn hockey med???

    Det går ju bra för Mif!!

    SvaraRadera
  3. De sa på sändningen igår att de i alla fall skulle sända en av matcherna på söndag, om det blev en sjunde i båda fajterna.

    Åström var faktiskt ironisk när han sa det. :)

    Har förresten utmanat dig på min blogg...

    SvaraRadera
  4. Okej!
    Då får jag kolla senare det kan ju vara så att dom ändrar programtablån när ett så fint lag som HV spelar ...

    Såg utmaningen.
    Har fått den tidigare.
    Men tyvärr.
    Jag brukar inte deltaga ... :-)
    Hoppas du inte utnyttjar dina gamla skyttetalanger!!

    SvaraRadera