05 oktober 2010

Dagens Bandyhimmel

Fick ett mail från han Gusselby63 ...

Haj!
Jag såg månen mitt på ljusa dan i fredags och en konstig molnstrimma, eller om
det var kondens från ett flygplan, och tyckte mig se ett tecken i skyn att
bandysäsongen är på gång.
Stämmer det?

Ha det!
Anders

Visst är det en underbar bild.
Visst är det underbart när mackspanare spanar uppåt!
Visst stämmer bilden ...
.. snart, mycket snart på en is ...
.. om inte nära dig ...
.. så i alla fall norr om Gävle ...



Sa jag Bandypremiär?
Snart ...
Spela, spela bandy!!

***

2 kommentarer:

  1. Under bar himmel kan vad som helst hända. Underbar är ordet för bilden! :-)

    Btw, ALLT norr om Gävle är nära mig. Med norrländska mått mätt.

    SvaraRadera
  2. Underbar .. och bar under ...

    Norr om Gävle finns inga avstånd längre!

    SvaraRadera