06 oktober 2010

Dagens Kuriosa

Fick en förfrågan.
Tandläkarstolen!
Fyndet!
Minns ni den?
Om inte ...

Nåväl.
Fick en förfrågan.
En bytesaffär.
Tandläkarstolen mot en tatuering ...

Helt apropå tandläkarstolar.
Igår satt jag i tandläkarstolen igen.
Nu var det hygienistens tur!
Och man kan fundera över ...
Varför måste dom fråga en en massa saker.
Man sitter där med stora bomullstussar instoppade.
Man sitter där med nån form av sug i munnen.
Hon gräver och skrapar som bäst ...
- Använder du tandtråd?
- Hur ofta då?
- Blöder det när tandtrådar?
Osv ... osv ...
Tack för kaffet!



***

8 kommentarer:

  1. Jag minns den inte, jag bodde inte i din blogg då :-)

    Vad blir det för motiv på tatueringen? En bild på din tandhygienist?
    Jag har sagt upp min. Hutlösa pengar för lite skrapa-skrapa!

    SvaraRadera
  2. Men nu glömmer du den aldrig :)

    Nej en bandyboll!!

    Allt är hutlöst idag, för en smålänning!!

    SvaraRadera
  3. Aldrig nånsin! :-)

    Så klart en bandyboll! Naturlig storlek hoppas jag, annars ser det ut som ett skotthål :-)

    SvaraRadera
  4. Naturlig storlek på en naturlig plats där den blir rund och go av öl!!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, pass upp så det inte blir en röd fotboll med tiden! :-)

    ...sen basket...sen medicinboll..

    SvaraRadera
  6. Tänkte inte på det ...

    SvaraRadera