12 februari 2011

Dagens Nystan


Ett litet extra nystan att suga på.
Ett litet extra nystan för att fira!
Fira att di gule i alla fall säkrade nytt kontrakt.
Kontrakt i kavaj som man brukar säga :)
Men så blev det tack vare att Edsbyn slog Tillberga ...
Nu blir det just Tillberga och ...
.. och Vänersborg eller Haparanda som får kvala sig kvar.
Tack och lov för det.
Känns skönt att vi med det talangfulla laget ...
.. och med den nya hallen spelar i finhallen även nästa år.
Men!
Och jag skriver det igen MEN ...
Vi har fortfarande chans till slutspelet.
Men till det och förutsättningar för det återkommer jag.
Imorgon möter Sirius Västerås Villa på Studenternas.
Och efter den matchen vet vi exakt hur det ska gå till ... :)

Men grattis till alla di gule luarna som hittills överraskat alla experter.
För ni minns väl hur tipsen gick??
Kungälv eller VBK skulle åka ur Elitserien tillsammans med Boltic.
Fi för Sören vad illa experter tippar.
Vad lite dom kan .. egentligen.
Och det härliga i expertsången.
Mitt tips kan ju fortfarande slå in.
Mitt tips att vi skulle gå till slutspel ...
Sa jag återkommer??

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar