05 augusti 2011

Dagens Live

Station Tellungs nyligen ...
Station Tellungs den levande stationen ...

Defixions&Terrorbaletten - Live at Station Tellungs

Fler bilder på Flickr ...

En liten musikalisk teaser.
Sa jag liten.
Menade kanske kort!!
För ...
Man köper en ny kamera.
En kamera som kan filma HD.
Vad händer??
Man kan bara filma 8-sekunders klipp??
Man fattar noll ...
Man hade förberett sig!
Vinklat in sig.
Tänkt ut sig.
Trängt in sig ...
Så stängs filmklippen av efter åtta sekunder??


goosevisionen
visar
Defixions&Terrorbaletten Live at Station Tellungs



Sa jag det??
Sa jag att .. nu vet jag ...
Det var inte fel på vattenpumpen ...
.. det var fel minneskort ...
Så nästa år då jävlar ...

***

2 kommentarer:

  1. Sa jag det??
    Sa jag att 8 sekunder är för kort tid i ALLA trevliga sammanhang! :-)

    SvaraRadera
  2. Glad är alla att jag även filmade med iPhonen :)
    Sa jag det kommer mera :)

    SvaraRadera