16 augusti 2011

Dagens Norrman

Facebook i detta nu??

Mitt konto??
Vad kan ha hänt?
Skyller på Norrman.
Anders Norrman ...
Han skriver i min logg:
"France Gall & LSD, bra kombination"
Sekunderna efter ringer det på dörren.
Utanför står en budbil ...
Det står Fonus på den.
Pang sa det.
Sen försvann Fejjan??

Ska man då publicera detta inlägg ...
Pang sa det ...


Vad i helvete är det som händer??
Är det en konspiration??
Är det Rymd-Börje??
För i samma ögonblick.
I exakt samma ögonblick ...
.. vill han fronning köpa "Löjliga Familjespelet"??

***

5 kommentarer:

  1. Skyller du MIG för sabotör?! Vad ända in i glödheta?! :)

    SvaraRadera
  2. Ger mig faderuttan på att det är farbror Fronning som ligger bakom! Eller framför.

    SvaraRadera
  3. Nä, Barbro, jag står över sånt där.

    SvaraRadera
  4. Inte en chans att han fronning har något med detta att göra, han må sköta ruljansen i Brommarondellen, men när det gäller rymden och internettet är det nog bara Börje som vet nåttttttt

    SvaraRadera