18 augusti 2011

Dagens Rubriker

Hallå hela pressen nyligen ...








***

8 kommentarer:

  1. Haha, bra. Jag gillar: "Kan du hjälpa dem hitta ett nytt hem?". Ja, de kan få ett nytt hem hos mig. :D

    SvaraRadera
  2. Haha för sent, för sent, vi hade inflyttningskalas igår!!
    Men du kan fortfarande få bli fadder??!!

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Får jag bli madder?

    SvaraRadera
  4. !Fram och baktid, då och nutid!

    Knugar och dronninger och alla i deres biholer vet så lite akuratom, fordi ar forgyllda och lider svårt av allt krimskrams.

    SvaraRadera
  5. Självklart .. monarkin ur tiden NU!

    SvaraRadera
  6. KarlJohanSvamp, lär vara den bedre.
    Jo, men man mås te ta in dåm i bakugnen som styr spelet först. For nu sprattler vi ute i universum och åker runt so vi yrar i bollen. Dom har jettelika stora nybyggda skithus som vi borde förstå.

    SvaraRadera
  7. Jag fattar dom stora skithusen .. jag har ett enormt stort skithusbehov!!

    SvaraRadera