04 september 2011

Dagens Schwosch

Sportvärlden nyligen ...

Schwosch sa det så var allt över ...


– Jag är lite tom, sa förbundskaptenen ...

Schwosch sa det ...
.. och då menar jag schwosch ...

foto Jimmy Wikström

Schwosch sa det så hade jag cyklat runt Djurgården ...

Schwosch sa det under tiden ...
.. så var vi överkörda av Gais???
Schwosch sa det när jag summerar bandyhelgen ...
.. oavgjort mot Gripen och stryk av Gais ...
.. gulddoften känns lite avslagen ...

Schwosch sa det så låg isen där!
Isen ligger i Sapa Arena ...
Nu blir det åka av ...
Om inte annat så blir det straffrundor ...

foto Leif Hedberg

Schwosch sa det så hade finska KalPa gjort 2-0 mot HV71 ...
Fem perioder utan mål???

Schwosch så var det uppdaterat.
HV71-KalPa 0-4 ...
Schwosch sa det så missade HVi slutspelet!

***

7 kommentarer:

  1. ..är ni klara? Jajamensan fattas bara...medaljer?

    Och din personlige tränare uppmanade dig till Djurgårdstur?

    SvaraRadera
  2. Man saknar en sniper i Martin Thörbergs kaliber!

    SvaraRadera
  3. bb:
    Uppmanade??
    Djurgården som är nästan platt!!

    rm:
    Sex mållösa perioder .. då saknar man mycket :)

    SvaraRadera
  4. Tur ni har is hemma så ni kan träna, verkar saknas lite klös i avslutningarna och försvaret, Muren hade visst fritt fram ....

    SvaraRadera
  5. Detta var egentligen perfekt, inget får växa för fort ...

    SvaraRadera
  6. Klokaste jag hört på länge, de var genomtänkt. Bara hoppas du har rätt, men man bygger inte guld över en natt.

    SvaraRadera
  7. Helt rätt .. och jag är glad att finalen är i mars :))

    SvaraRadera