27 oktober 2011

Dagens Hockeytorsdag

Hovet om aftonen i oktober 2011 ...

En 120-åring mot en 40-åring ...
Kan det sluta på annat sätt??


Trean mot nian ...
Kan det sluta annat än ...??


Känns som om det mest intressanta ikväll är om ...
Jesper Fasth ska behålla ledningen i den interna??





Jag tror det blir lite jämnare än vad jag tror.
Trots ålderskillnaden.
Trots tabelllägena.
Djurgården på Hovet är inte att leka med.
Hårde Hardy har ofta något taktiskt ...
Det blir en tuff, tät och spännande match.
Jag tippar 3-3 och att HVoutilainen avgör i SD ...

Jag tippar att Kung Davidsson går förbi Fasth ikväll ...
Davidsson fixar två poäng .. Fasth blir poänglös ...

Sedan sätter jag en slant på ...
.. Skellefteå, Timrå, Växjö, Linköping och Brynäs ...

And .. I walk a mile in her shoes ...

Höstskor

om jag har fel ...

Nu blir det treo, sömn och kanske en å dö vi ...
.. måste krya på mig.
Måste bli frisk .. så att jag kan stå ut med skoskav ...
Och så att jag orkar med Bandypremiären imorgon ...
Huvva, huvva.
Mycket nu ...

***

9 kommentarer:

  1. Heja Djurgår´n, annars förlorar jag på oddset.

    SvaraRadera
  2. Heja HV annars får jag skoskav!

    SvaraRadera
  3. Renskav är bra mot allt, testa det.
    Å krya på dä!

    SvaraRadera
  4. Jag är i chokladhallen det var länge sedan. Foppa gänget....

    SvaraRadera
  5. bb:
    Här är det lättare att hitta regnskav, iaf för dom som var tvungna att gå ut!

    ch:
    Borde väl vara tre säkra??

    SvaraRadera
  6. Varför gå ut när vi spelar inomhus?

    SvaraRadera
  7. Varför spela inomhus när man kan gå ut!!

    SvaraRadera