16 november 2011

Dagens Standard

Sapa Snart Arena ...


Vetlanda BK i en ny måstematch.
Måstevinnamatch.
Sirius på hemmaplan måste bli en tvåpoängare.
Hur gör vi då?
Jag har lösningen ...
.. eller har jag det?
Jag har i alla fall ett standardsvar ...


Vi måste komma upp i rätt standard.
Eller som många skriver ...
Vi måste komma upp i normal standard?
Vi måste komma upp i sin ordinarie spelnivå
Jag frågar mig och alla andra experter ...
Vad är VBK:s normala standard?
Fallenius skrev det ...
"ett VBK som inte kom upp i sin ordinarie spelnivå."
Andra har skrivit det ...
För, men, kanske, det är väl inte som så att ...
.. när vi mötte Broberg, SAIK ...
.. spelade vi då över vår gula förmåga?
Nä så kan det väl inte vara??
Så KAN det inte får vara!!
Så FÅR det inte vara!!!
Så ÄR det inte ...

Hörnskyttet.
Vi måste sätta hörnor.
Vi måste åtminstone sätta någon!!
Minns "Glasis" ...
"Nu när ni har fått en hörna, laga så att ni får nåt förna", VBK!!

Utvisningar.
Undvik utvisningar.
Mot Bollnäs hade 80 minuter på botbänken.
I princip en man mindre hela tiden ...
Man vinner inga matcher på utvisningsbåset, sa redan Per Ledin ...

Defensivt slarv.
Har läst det efter ett par matcher.
Vi slarvar i defensiven.
Sluta med det!!
 

Kanske läser Team Rehnholm/In-fa_lin detta.
Kanske di gule spelarna får detta skrivet på sina införlappar??
Får dom det då vinner vi ...

Fullsatt, festligt, fantastiskt ...
Alla jävlar till Sapa Arena.
Det måste bli klackarna i taket på läktarna!

På vita strecken ...

På svarta strecken ...


Om nu alla följer mina råd.
Då vinner vi med 6-5

uppdaterat 13:32
Rinaldo tillbaka ...
Mer kraft på mittfältet


***





3 kommentarer:

  1. Grattis rätt tips, mål på hörna och nästan inga utvisningar under ordinarie tid.....

    SvaraRadera
  2. Och en jävla massa folk :)
    Hög standard på mitt inför :))

    SvaraRadera