03 december 2011

Dagens GÄZZE

Choklad Arena nyligen ...

Jesse Joensuu

HV71 nollar Linköping.
3-0 ..
Wunderbaumalaainen!!

Jesse Gäzze Joenssu blir matchjälte.
Två wundersköna PP-mål.
Efter två wundersköna passningar av Jason Krog.

Vilket namn på en segerfestkrog i Jönköping .. Jasons Krog!!

Trean satte Rahimi i tom kasse.
Hans första eller???

Linköping då?
Bror Ch .. ni har mycket att bita!
Jämtin??
Lama Ulven??
Plopp sa det!!

Andreas Andersson fick hålla nollan.
Vilken afton det blev ...
Jag tror jag sjunger litta ...



Och då har jag inte ens nämnt Adam Almqvist.
Felfri idag!!

#11
#9
#4
#35
#28

Sa jag autogiro?
Jag kryssade precis i livstidsautogiro för Canal+ ..

Sa jag jubilar?
Kung Davidsson jubilerade.
Spelade idag sin 700:e match i HV71!!

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar