01 mars 2012

Dagens Segerdans

Kinnarps nyligen ...
Nu dansar hela Jönköping!
Och en och annan på söders höjder också ...


HV71 krossar de griniga från Karlstad.
Efter en av de grymmaste förstaperioder någonsin ...
3-0 efter typ nio minuter.
Till slut blir det 6-3.
Oj vad gôtt den segern satt ...
Många mörkblåa gör sin bästa match på länge!
Jesse, Falk ...
Ser mycket bra inför slutspelet.
Och då har jag inte ens nämnt Andreas Andersson.
Han måste nu vara klar som våran slutspelsmålvakt!

Det enda som oroar.
Vad hände med Petrasek.
Han spelade inte i sista perioden.
Vad hände??
Hoppas inget allvarligt!!

I botten vinner Linköping över Skellefteå.
Djurgården förlorar efter straffar.
Växjö vinner över Frölunda ...
Sa jag ångesthockey??

På lördag kan mitt HåVe stjälpa eller hjälpa brorsans LHC till ...
Kan du mitt kontonummer??

Återkommer.

***

2 kommentarer:

  1. Oj Oj OJ!! viken härlig seger mot ett väldigt grinigt kafferep! Om lördag åker undertecknad till Chokladhallen för att stötta Småland stolthet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, oj, oj vilken förstaperiod!
      Oj, oj, oj vilken förnedring :)
      Griniga kaffeflickor på skridskor är bland det värsta jag vet!
      Har brorsan ditt kontonummer??

      Radera