17 oktober 2012

Dagens Miss

Vilken miss jag gjorde ...
Jag missade bragdmatchen ...
Jag missade bragdvändningen!


Först kollade jag in Linköping v. Timrå.
En ganska trist hockeydrabbning.
Som dock växte med uppgiften ...
Timrå gör tre på typ fyra minuter!
Vänder 0-1 till 3-1 ...

Men tillbaka till bragdmatchen.
Bragdmatchen som började som ett fiasko.
När Tyskland gör 3-0 efter typ en kvart då lämnar jag kanalen.
Då skrek jag avgå Hamrén!!
Jävla laguttagning!
Ingen Svensson, ingen Källström!!

Hur många gjorde som jag?
Hur många kastade ut TV:n??

Istället återsåg jag hockeyn ...
.. som fortfarande är lika trist ...
.. och som Timrå vinner med 5-1 ...

Idag finns det ingen risk att jag missar nåt!
HV71 möter Färjestad på hemmais.
Och när vi möter FBK då är jag med från start!!
Är det nåt jag inte vill missa är ni kör över dom :)

Och glöm aldrig det Anton Bengtsson ...
Ingenting, ingenting är omöjligt :)

uppdaterat 17:25
Det kunde ju varit värre.
Man kunde ju varit där och lämnat ...

uppdaterat 18:26
HV saknar ...
Petrasek,Dyk, Gunnarsson, Sundh, Lindström
Viktor Kokman från J20 i båset??
FBK saknar:
Klefbom, Berglund


***

5 kommentarer:

  1. Vad var det som hände i Tyskland? Glöm aldrig det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har det hänt nåt??

      Radera
    2. ett andra...en andra halvlek som går till historien. Blödrekord für Jogi aber für Erik ist es ein historische viervier, eller nåt sånt.

      Radera
  2. Jag hade migränliknande huvudvärk igår. Men piggnade till under andra halvlek.

    SvaraRadera