17 mars 2013

Dagens Analys

HV71 förlorade i sudden.
Detta efter en ytterst tveksam straff?
Två experter tycker olika och jag håller med Arto Blomsten.
Sen skulle vi ha dödat matchen när vi ledde med 4-2!

Skit samma ny match på tisdag.
Då jävlar ...
Det som oroar mig är att vi bara har en lina som funkar och producerar.
Krog-Rakhshani-Fasth är ju grymma.
Hur kunde förresten Krog missa i sudden??
Men de andar linorna??
Carlsson-Karlsson-Nilsson??
Skapar ingenting??
Vad har hänt med den trion?
Marcus Nilsson??
Här måste nog Dahlén in och ändra ...

Gustaf Wesslau??
Honom har dom läst in!
Plockhandssidan och mellan benen, sa Albrandt efter straffen.
Han måste bli tätare.
Visst räddningen i slutet av tredje var ju grym.
Men han måste upp några procent om vi ska vända!

Sen är det ju en domarmiss som ger LHC 4-4 ...
Är inte det slashing, så finns inte den regeln längre??

Hammarby vann bandyfinalen 9-4.
Hammarby hade 4-0 efter 10 minuter.
Vet inte om det var en rättvis seger ...
Såg bara de första tio och då var rättvist :)
Huvva, huvva ...
Nu börjar Silly Season ...
Huvva, huvva ...
Nu måste luajävlarna hem igen ...
Löfstedt, Edlund, PG, bröderna Einarsson ...

Sa jag Telia?
Något har hänt med mitt bredband ...
Digital-TV:n hackar och fräser.
Internetet är bedrövlig ...
Enligt supportern är det fel på mjukvaran.
Han var otroligt förvånad att jag överhuvudtaget hade bild?
Digital-TV:n behöver 4.08 och jag har endast 4.07 ...
Får nya grejer på tisdag ...
Lagom till revanschens afton i Chokladhallen ...

***





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar