19 augusti 2013

Dagens Nej men för fan

Läser i bladet.
Lulu Carter ser ut 22, om hon själv får bestämma!
Jag känner inte henne.
Har aldrig pratat med henne ...
.. men vi går på samma lokala kinesiska sylta.
Och om hon tycker att hon ser ut som 22.
Tja då äger hon nog ingen spegel ...
Då har hon nog tappat kontakten med verkligheten.
Verkligheten som då är 52!!!
Och jag som sitter där på uteserveringen ...
Jag som sitter där vid Grev Turegatan ...
.. jag vet hur en 22-åring ser ut ...

Och du Lulu Carter.
Det finns säkert något du är bra på ...
.. men att du skulle kunna bedöma hur du ser ...
.. jag säger som Grybe i reklamen ...
Ta bort mig, ta bort fort som fan .. :)

Tror du mig inte.
Kan du ju börja med att bedöma själv ...
Känns detta som 22 .. eller??


Säger som morbror Ernst.
Morbor Ernst, han som var skomakare i Vetlanda ...
Lulu Carter .. bliv vid din läst :)

***

4 kommentarer: