09 november 2013

Dagens Livsfarliga

Fredrik Furtenbach tog emot samtalet:
– Hon sa till mig någonting i stil med att jag ska skära ballarna av Radiotjänst och jag ska mörda någon på Radiotjänst, säger han.

Nu snackar vi livsfarlig ledning ...

OBS! Mannen utan hästsvans i förgrunden,har inget med
denna affär att göra. Han får svansa vidare!

För det var inte vem som helst som ringde upp han Furtenbach.
Det var ingen mindre än Roberta Alenius.
Roberta Alenius säger  du, vem är det?
Jo mina vänner Roberta Runa Enrica Alenius, det är statsministerns presschef ...
Det var hon som hade kniven i handen ...
Huva, huvva ...

foto Yvonne Åstrand

Den villiga ballskäraren Roberta Alenius vägrar själv att kommentera sitt ordval.
– Jag minns faktiskt inte det. Men i så fall är det en diskussion mellan mig och Fredrik Furtenbach, inte dig och mig, och jag vill faktiskt inte vara med i en intervju, säger hon.

Huvva, huvva.
En presschef som inte vill vara med i medierna?
Vi får hoppas att en annan Fredrik också vill snacka med henne!

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar