23 december 2013

Dagens Verklighet

.. speglar verkligheten ...
Kjell Alinge har kommenterat detta.
Jag försöker komma in igen på Yahoo. Mitt användarnamn har varit detsamma i alla år , men nu måste jag byta lösenord varje dag och just nu kommer jag ingenstans hur jag än bökar. Har du tips ring och berätta till 070 666 9600 eller 08 663 87 50...................................................................alltså jag som "skapat" gruppen "Fulpo Clash" kommer inte in i den grupp som jag är moderator för.......... vad göra?.. jag har ändrat lösenord varje dag , men nu godkänner Yahoo ingenting. Ett råd??? Finns Yahoo i Sverige. någonstans att ringa till? . Men det finns säkert någon här som vet hur man gör för bästa resultat utan Yahoos inblandning. Just nu känns det snöpligt...............

Gilla · ·

Ibland är verkligheten verkligare än verkligheten ...
God Jul verkligheten ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar