28 februari 2014

Dagens Gif


Hårt arbete.
Hårt arbete.
Hårt arbete.
Det är vad som krävs ikväll.
Leksands IF står för motståndet.
Och jag ger fullständigt fan i skadeläget!
Jag är rent ut sagt trött på det ...
.. skadeläget alltså.
Nu kräver jag hårt arbete.
Hårt arbete i vart enda hörn!

Retrokväll ...


Retrokväll eller halsdukens dag!
Jag säger bara blaha blaha ...
Jag kräver "Arbetskväll" ...
Hårt arbete är vad jag kräver.
Det krävs hårt arbete för tre poäng.
Tre poäng kräfva hårt arbete ...
Och nån jävla halsduk vägrar jag ha på mig en gång till.
Det var ytterst nära att jag ströp mig själv senast.
Ströp mig själv med halsduken ...
Det blir lätt så när man vrider sig i soffan ...
Vrider sig i soffan av obehag ...
Obehagligt dåliga var vi sist ...
Men ...
Ikväll lär det bli bättre ...
Mycket bättre ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar