13 mars 2014

Dagens Avstängning


Holzapfel blir avstängd i fyra matcher.

Nu missar han ödesmatchen!!
Efter en tackling som inte ens blev utvisning.
Jag är just nu jävligt upprörd.
Tacklingen är helt regelrätt.
Jag såg ju för fan matchen!
Det som blev som det blev var ju ren skär otur.
Fabian Brunnström viker ju ner sig för att undvika ...
.. och då är ju han nästan under isen.
Då blir träffen som den blir.
Jag är helt för att man ska straffas hårt om ...
.. typ han i Modo igår ...
Men Holzapfel ...
Jävligt skeptisk!
Håller man på så här inom svensk hockey ...
.. vet jag inte om jag är intresserad längre!!
Avgå alla i Disciplinnämnden!
Avgå NU.

Med Holzapfel avstängning och Marcus Nilsson skadad.
Nu blir det inte enklare att vinna.
Två slitvargar borta.
Men ...
Jag tror ändå vi fixar det.
Vi måste ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar