25 februari 2015

Dagens Gif



Segerdansen fortsätter ...
Tre fina och vackra poäng mot tattarkärringarna från Ö-vik ...
Gårdagens hjälte .. Malte Strömwall!!
Andra raka matchen som målskytt och igår även segerskytt!!
Gustaf Wesslau!!!
Vem snackade om våra dåliga målvaktstränare??
Wikegård äre Waken .. Wakegård ...

Nu tar vi godtemplarna av bara farten ...


#21
#32

Apropå segerdans ...
Gårdagens norgekross satt som en alkoholberoendeframkallande snus ...


.. och apropå beroendeframkallande ...


***

6 kommentarer:

  1. Kalla krossar alla och strör salt i såren hos Johaug, Björgen och Falla. Spelar ingen roll om det snöar, är salt i spåren, inte salt, orkanvindar eller regnar småspik. Hon är överlägsen. Kalla har en (h)järnvilja som saknar motstycke. Hon är en utomjording, sades det på den statliga televisionen. Jag är beredd att hålla med. Utomjording?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också beredd att hålla med :), men vad ska vi då säga om Johan Olsson? Jordskott???

      Radera
  2. Det finns härmed två utomjordingar i konungariket men vad skall vi säga om Ebba Busch Thor, då?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Henne vill jag helst inte ens nämna vid namn ...

      Radera
  3. Jag vet inte vad som flög i mig riktigt! Det var väl snacket om utomjordingar kan jag tänka mig....

    SvaraRadera