24 september 2015

Dagens Telia

Man laddar.
Vilken TV-kväll det kan/ska bli!
Blåvitt vs. Ellos.
HV71 vs Örebro.
Som man laddar.
Man har ju i alla fall Cmore.
Man betalar ju dyrt för det!!
Vilken kväll det kan/ska bli ...

Trodde jag ...


Men det är väl som så ...
Hade jag bott i Azerbajdzjan hade det kanske funkat bättre ...
Där i Azerbajdzjan hade jag säkert fått en TV-afton av rang ...

Tack Telia ...

uppdaterat 20.02
Som om inte ovanstående vore nog.
Örebro gör 1-0.

20.05
Björn Meeeeeeeeeeeeeeeelin ...
1-1

0-0 på Borås Arena efter första halvlek!

20.10
Filip Sandbeeeeeeeeeeeeeeeeerg
2-1

20.19
Slut på andra.
2-1 HV71

Andra halvlek kör igång i Borås.

20.38
Tredje perioden börjar
Fortfarande 0-0 i Borås efter typ 60 minuter.

20.55
11 min av tredje fortfarande 2-1 HV71.
Snart 80 minuter i Borås 0-0.
Och fortfarande ingen Digital-TV
Tack Telia!!!

20.57
3-1 Mattias Tedenbyyyyyyyyyyyyyyyy

21.04
Helvetes helvete
1-0 Anders Svensson.
Kämpa nu Blåvitt.

4-1 HV71
Tedenbyyyyyyy

21.08
Straff Blåvitt ...
1-1 Emil Samuelsson ...
GÄZZZZZZ

21.11
Matcherna slut.
HV vinner 4-1
Blåvitt räddar en pinne.
Leder fortfarande serieledare.

Straffen som gav 1-1
.. via Instagram ...



***

2 kommentarer:

  1. Hej josephzon!

    Det här var ju jättetråkigt! Har du fått hjälp med felsökning? Kanske fungerar det igen?

    För säkerhets skull ska jag ge dig några tips och kvarstår felet efter det får du jättegärna höra av dig till oss. Vi finns förutom på telefon 90200 även på Facebook, Twitter och via e-post. Även under helgen.

    Vid felkod 712 betyder det oftast att TV-boxen inte får rätt kontakt med routern/switchen. Hjälper inte omstart av all utrustning kan du prova med en annan kabel och port på switch/router.

    Fabriksåterställning kan hjälpa också. Guider finns här:

    Box: http://goo.gl/XCgNwz
    Router: http://goo.gl/pDTblc

    Prova gärna!

    //Anna

    P.S! Du vet väl att du kan se C More i Play+ också i din dator, mobil eller surfplatta? Och Play+ ingår utan kostnad. Läs mer här: http://bit.ly/1gTXGGU D.S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fungerar det! Men det känns lite hopplöst och trist för det är ju ofta som det strular på det här sättet!
      Jo jag vet och har Play+ och det var så jag såg matcherna igår, men ...

      Radera