27 maj 2018

Dagens Stängda

YouTube nyligen ...


Ibland som igår fattar jag nada ...
Jag har stängts av permanent ...
Varför???
Och när skedde detta??
Det är ju typ flera år sedan som jag laddade upp nåt ...
Typ 10 år sedan ...
Vad har jag gjort??

Men ...
.. spelar roll ...
.. räknar inte med att behöva ladda upp nåt mer och ...
.. goosevisonens alla gamla klipp finns fortfarande kvar ...
Fattar noll ...
Vad har jag gjort och NÄR gjorde jag vad ...
Skit samma ...
.. så länge nunnorna på Brahegatan finns kvar ...
.. så länge denna regniga dagen finns kvar ...
.. vem bryr sig då om att mitt konto har stängts av permanent ...



Igår gick ju ändå allt typ Göstas och Pauls väderväg ...
.. va en solig da ...



.. så nu stänger jag grinden ...
.. och allt samarbete med vildsvinet YouTube ...


***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar