14 augusti 2018

Dagens Boktips

Dags att rekommendera en bok jag inte läst??'
"Bombmakaren och hans kvinna" av Leif G.W. Persson ...

foto Crime Garden
En spännande bok om jakten på terrorister ...
Klart bäst i boken är personskildringarna ...
.. sen funderar jag hela tiden jag lyssnar ...
.. kan det vara så här ...
.. eller är det mesta bara påhitt??

Nåväl boken är mycket läsvärd och bra ...
.. som tyvärr tog slut ikväll ...

Men jag har alltså inte läst den ...
.. jag har lyssnat på den via appen "Storytel" ...
Vilket funkade (efter en viss inkörningsperiod) mycket bra ...
Jag lyssnade medan jag tog långa promenader ...
.. nytta med nöje s.a.s. ...
.. och att jag tyckte boken var bra ...
.. bevisas genom stegräkningsappen "Hälsa" ...
.. där jag flera dagar passerat 25 000 steg!!

Reine Brynolfsson är briljant som uppläsare ...

.. och jag är nu ganska övertygad om att jag kommer att lyssna vidare ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar