05 januari 2019

Dagens Jakt

Östermalmstorg nyligen ...

Läste på Facebook ...

"Stockholm!
Nazisterna i NMR står just nu på Östermalmstorg. Slut upp med kamrater! "

.. och det är klart som korvspa att man gör ...
.. man sluter upp ...

Slet med mig lite tyg i passande brun färg ...
.. kanske dom ville ha lite mer tyg till sina uniformer ...


Men när jag väl kom till torget ...
.. inte ett spår ...
.. inte en enda j-a nazist ...


Jag kollade runt ...
.. men inte en enda ...
.. kollade i containers ...
.. kollade i grillkiosken ...
.. inte ett enda brunt spår ...
Hrmf ...



När jag sen lämnade torget och begav mig hemåt ...
.. då såg jag skylten ...
Inredningsaffären DIS läggs ner och ...
.. är det nåt som är både disigt och dimmigt så är det väl NMR ...


Självklart ...
.. DIS ställde upp och sålde nazisterna billigt ...
.. hoppas nu bara att dom kommer till ett välfungerande hem ...
.. att dom kommer till ett hem där dom slipper Jimmie ...


Tack för kaffet ...

Kämpa ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar