02 april 2019

Dagens Gif


HV71 vinner den sjätte kvartsfinalen med 5-3 ...
.. HV71 var det klart bättre laget ...
.. vinner skotten med klara 39-18 ...
.. men det var spännande in i det sista ...
.. 5-3 målet gjorde Anton Bengtsson i tom kasse ...

Målen ...
Första perioden: 0-1 Sebastian Erixon, 1-1 Isac Brännström, 2-1 Mikko Lehtonen
Andra perioden: 2-2 Joakim Nygård, 2-3 Jesper Olofsson, 3-3 Max Wennlund
Tredje perioden: 4-3 Didrik Strömberg, 5-3 Anton Bengtsson

Nu blir det en sjunde och avgörande i Karlstad på onsdag ...
.. sa jag det ...
.. sa jag att stegmätarappen slutade på över 30.000 steg ...

Äsch vi tar en gif till ...


.. och den ger jag till Magnus Nyström och fegisgrisen och slasharen Oskar Steen ...
Magnus Nyström efter förra matchen:
"Denna seger kan bli guld värd för Färjestad.
Jodå, jag går så långt att jag använder den meningen redan nu."

Kämpa ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar