Mest känd som filmjölksanimatör.
Nu aktuell som russinkreatör.
Oh, it's a russinutställning.
På Stockholms stadsmuseum.
Oh, shit va bra det är.
Det är obeskrivbart bra.
En hel värl full av russin.
Från Russkilde till Russunda.
Ja det är russin ända in i döden ...
Och.
T.o.m. AIK blir vackert :-)
| gåsen - Bio presenterar Oh, it's a russinutställning |
| |
The world of the russins
Fan vad bra. Har alltid gillat Johan Hagelbäck.
SvaraRaderajohnny:
SvaraRaderaGå dit!
Det var helt enkelt fanatastiskt bra!
Kan inte beskrivas!
Måste ses.
Han är unik!
Nu är den besedd av mig. Den var kul.
SvaraRaderaRenmärkning i Jukkasjärvi
SvaraRaderap-e:
SvaraRaderaVafalls vågar du lämna Bromma??
Ja det fanns en del anledningar till skratt!!
Jag hade poliseskort
SvaraRadera