20 november 2009

Dagens Dazzålågi



***

4 kommentarer:

  1. Nä ÄÄÄ! Sån kudde vill jag INTE ha! Tänk om locket faller ner, då kan skallen spricka. Fast det kan den dagen efter ändå, om man fått/köpt/snott för mycket sussasoda. Vad dricker DU ikväll? :-)

    SvaraRadera
  2. Detta är absolut inte självupplevt, jo iofs jag har ju själv sett det, det är grannen, jag borrade ett hål och visp var jag inne hos henne, men själv har jag aldrig legat så här illa till på dass.
    Ikväll blir det 20-års kalas .. och jag vet inte vad jag blir bjuden på???
    Rött eller vitt eller och champagen??
    Öl eller pilsner???

    SvaraRadera
  3. Kör hon buss på Gustavsbergslinjen?

    Ha en bra helg, i morgon spöar "vi" Skellefteå ;)

    SvaraRadera
  4. Aha ny fattar jag det är därför det står "Jag tag SL till Gustavsberg"!!

    Imorgon spöar vi skiten ur SAIK, hoppas vi har reserverat plats på läktaren åt hela deras trupp, så att vi kan köra upp dom läktaren ...

    Trevlig vikända!!!

    SvaraRadera