16 november 2009

Dagens Tröjbyte

På onsdag är det toppbandy i kyrkhelvetet.
En repris på SM-finalen och ...
.. enligt välunderrättade tröjkällor.
Edsbyn spelar då sin första match i sina nya svarta tröjor ...
Det är ingen järv gissning att Järvfeldt står för kostnaderna.

Imorgon spelar Vetlanda BK mot Kungälv.
Det är ingen järv gissning att VBK spelar i gult!!

Sa jag det?
Sa jag 6-4 till "di gule".

Sa jag rykten.
Rykten som inte är bekräftatde.
Edsbyn ville spela med sina nya svarta nystan.
Men Västerås har sagt nej ...


***

4 kommentarer:

  1. Svarta nystan!!! Du ser, mina hemvirkade kommer snart att ta över. Kan bli vilka färger som helst framöver! :-)

    SvaraRadera
  2. Nu tror jag inte att resten av Sverige är lika korrumperat, som Hälsingland!!??
    Aldrig att detta skulle kunna hända i typ Småland, svarta affärer i Småland, skulle inte tro det :)!!
    Men virka på du, man vet ju aldrig helt säkert förrän "Gåsen" har presenterat sanningen!!

    SvaraRadera
  3. 4-4, that´s the end of the game

    SvaraRadera
  4. dan:
    F*n va trist om du får rätt!!
    Men vadet är antaget!!!

    SvaraRadera