30 mars 2011

Dagens Järnväg

Z4p400 och Zp402 vid f.d. Tällängs station.

Vagnuttagning ...

***

8 kommentarer:

  1. Zp4 det var barndomens växellok det :)!

    SvaraRadera
  2. Ja, antagligen. Men det visste jag inte då :-)

    SvaraRadera
  3. Nej du har ju aldrig stått på andra sidan stängslet vid Älggatan!!

    SvaraRadera
  4. Nä, jag stod på andra sidan stängslet vid Norrlandsgatan...

    SvaraRadera
  5. Blev nyfiken när jag såg bilden från Tälläng. Själv bor jag i Skirö. Konstaterade att det var du som ställt ut dass hos Irene Wallin i Korsberga. Irene och jag + några till startade häromåret en modelljärnvägsförening på höglandet. Vilka fantastiska Stockholms hus du gör.
    Jan-Yngve Sjöberg

    SvaraRadera
  6. Tack!
    Om ni har eller fixar en hemsida vore det kul om ni kunde maila adressen!!

    SvaraRadera