17 juni 2011

Dagens Uppifrån

Brahegatan nyligen ...

Ni minns gårdagen eller?
Svartbygget?
Jag har inte glömt det.
Jag blev dessutom alldeles nyligen påmind!
Oljud ...
En lastbil med last ...


En ledningsbil?


Sen mätte dom bredden ...
Kanske skulle dom gjort det innan?
För dom var lite oense ...


E-Schackt tänkte jag.
Kanske jag kan hitta nåt på deras hemsida??
Men tyvärr ...
Inget om pågående projekt :)

Så frågorna står kvar i hörnet.
Vad är det?
Vad ska dom göra??
Vad ska dom schakta bort??

Återkommer.
Container Hanging ...
goosevisionen behövs om sanningarna ska fram ...

Sa jag kranen?
Jodå den står kvar ...
Känns som om jag bor mitt händelserna ...

Kran
***

4 kommentarer:

  1. Brahegatan ska skäras av och lyftas bort. Kvar blir ett sedvanligt hål. Jag har pratat med ledningen.

    SvaraRadera
  2. It's a hole in the gata, in the gata ..

    SvaraRadera
  3. Brahe hade inte sagt det bedre. Alla var plågade av gåsens lögner. Efter det man öppnade slussen, stod vattnet upp över orenen. Sen vill alla ha mer pengar i betalning efersom det sved i pungen!

    SvaraRadera
  4. Klart man ska mer pengar om det svider i pungen ...

    SvaraRadera