03 november 2011

Dagens Hem

Vida Arena nyligen ...
Hem blev Lakers melodi ...
Hem blev Lakers fall ...
Växjö Lakers gjorde 2-0 på typ 40 sekunder i första.
Två PP1 och två mål av Hiekkinen.
Sen backar Växjö hem.
Sen hände inte mycket.
Period två var mest tjugo minuter!
Sen backar Växjö hem!
Men så i tredje.
Då backar Växjö hem!
Då vaknar HVi.
Grillfors, Piros, Liket och Sundh!!!
Kära Lakers.
En hockeymatch varar i sextio minuter.
Växjö-HV71 2-4.
Sundh sätter fyran i tom kasse ...
Just så här agerar ett topplag!!!!
Just så här agerar toppforwards, Mårts!

#79
#13

Sa jag det?
Åttonde raka ...

***

5 kommentarer:

  1. Bra avslut på den kvällen, tio minuters propaganda hockey av Sveriges hetaste forwards!
    Och som grädde på moset så torskade kaffetanterna. :)

    SvaraRadera
  2. Man kan inte barasäga så? Men nuuu ska vi plåga oss igenom en helg igen och glömma löneslaveriet för en stund.

    http://www.youtube.com/watch?v=vdY9RmG0hYU&feature=related

    pa gensyn .......

    SvaraRadera
  3. rm:
    Säger som Steve Jobs sa på dödsbädden:
    Oh wow, oh wow, oh wow ...
    Så jäla gôtt!
    Ibland är det t.o.m. kul att AIK vinner :)

    knet:
    Jag vill bara säga som så att, jag kan säga vad jag vill, hur jag vill, när jag vill!
    Jäla fredagar!!

    SvaraRadera
  4. Nej, snattra på så länge du kkkan ...

    http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5rtensafton

    A a a Akurat tta Mosevisionen ta ta ta tarr kanske över alles ...


    g g g glad musik i dassologernas tecken ......

    http://www.youtube.com/watch?v=h6kmSUIuiso&feature=related

    Do do dom ska hemtama dig .....????

    SvaraRadera
  5. Jag snattrar på som om inget har hänt

    SvaraRadera