12 april 2012

Dagens Real

Det höll på att bli tredje raka förlusten för Blåvitt.
Men en kvittering på övertid på Råsunda håller fiaskot ...
En kvittering som kanske räddad kvar han Stahre ...


Men men men ...
Laget som kallades för Real Göteborg inför ...
Förväntningar uppskruvade. 
Alla tänkte på Real Madrid, med det känns mer som Real Sociedad.
Och det är det laget som ligger sist i tabellen!!

Nya spelare.
Ny tränare.
Men det jag sett.
Och då har jag sett alla tre matcherna.
Samma gamla Blåvitt.
Känns som en gammal Amazon ...
.. och så långa bollar på Glenns pôjk.

Mitt allsvenska grundtips ...
.. hur placeras sig lagen efter IFK ...
.. har precis som förra säongen förbytts till ...


Nyförvärven då?
Inte mycket att hänga i julgranen.
Om den inte är väl avbarrad förstås.
Sobralense?
Sågad av Edström.
Sågad av goosevisionen.
Sitter snart på bänken ...
.. tillsammans med Gerzic!
Farnerud?
Lever han??
Och hur kan kommentatorerna jämföra Haglund med Mild?
Skrattretande!!

Nja du Håkan Mild.
Du har likt han Stillman i Real HåVe mycket att fundera över ...


Visserligen blev det idag klart med Gustaf Wesslau!
Wesslau blir HV:s förstekeeper i tre år.
Härligt!
Förlängt även med två juniorer.
Samtidigt bröt Grillfors sitt kontrakt??

Men än saknas nog några pusselbitar ...
.. pusselbitar så att jag blir tvingad att se finalen i "fyran" nästa år :)

Sa jag förlängning i Gävle???
Men vem bryr sig??

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar