24 september 2017

Dagens Holm

Holm .. John Holm ...



Han måste gå

Tala närmre håll telefon intill din mun
Låt oss låtsas vi är ensamma en stund
Jag ber dom dämpa grammofonen som står på
Och du kan säga till din vän att han måste gå

Låt mig höra fast jag vet jag kanske stör
Att du saknar mig att jag dig lycklig gör
Och viska sen att det är mej du väntar på
Ring inte av en men säg din vän att han måste gå

Du kan inte säga allt till mig
medan han är där hos dig
Är det mig som du vill ha ändå
ge mig hopp och honom nej

Tala närmre håll telefon intill din mun...

Du kan inte säga allt till mig...

Tala närmre håll telefon intill din mun...
Och du kan säga till din vän att han måste gå


Men i Östersunds och Brwa Nouris fall ....
.. har kanske låten "Han måste gå" en annan betydelse ...



Fick han gå ...
.. hur det nu än gick för Nouri ...
Jävligt trist för svensk fotboll och idrott ...
Avgå ...

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar