31 juli 2010

Dagens Katt

Luddålen ...



***

10 kommentarer:

  1. Nämen, där är han ju! Han, den lilla godingen med världens bästa katt-namn.

    SvaraRadera
  2. Där är han den döva .. men har jag nämnt namnet förut??

    SvaraRadera
  3. Visst har du det! Jag hyllade hans namn redan då. Som sig bör. Är han döv, stackarn?

    SvaraRadera
  4. Minnet, jag har tappat mitt minne ..
    Gäzz han är stendöv, när han är ute och besiktar sitt revir har han ett halsband med bjällror (!), rena rama bjällerkatten :))

    SvaraRadera
  5. Det bästa man har...

    Nästa gång ni träffas kan du väl teckna till honom/henne att det är en mycket fin katt.

    SvaraRadera
  6. Det ska jag framtassa ...

    SvaraRadera
  7. Ja, du får inte baktassa den. Det gillar dom inte :-)

    SvaraRadera
  8. En liten spinnrackare är det ...

    http://www.youtube.com/watch?v=445i_g56fy4&feature=PlayList&p=68B02A9A4838091F&playnext=1&index=11

    SvaraRadera
  9. En liten spinnrackare är det ...

    http://www.youtube.com/watch?v=445i_g56fy4&feature=PlayList&p=68B02A9A4838091F&playnext=1&index=11

    SvaraRadera
  10. bb:
    Jag vet skillnaden :))

    kf:
    Katta Israelsson .. gick inte han ner i källaren??

    SvaraRadera