12 september 2005

Hedman, varför just nu?

Magnus Hedman?
Tillhör inte mina favoriter!
När han likt en skadskjuten kråka flaxade omkring i straffområdet.
Som fotbollsmålvakt.

Än mindre nu!
Som expertkommentator.
Ville han göra en rivstart som expertkommentator, eller?
Varför avslöja att han tror att hans lagkompisar var mutade?
Mutade då 2003/04 i Ancona.
Varför avslöja det nu.
Just nu!
Varför inte då?
Eller åtminstone tidigare.
Varför just nu?
För att få högre status som expert, eller?
Som en gammal schlager.
"Se på mig"
Jag avslöjar nåt, alltså finns jag.

Varför?

Uppdaterat 12:59
"Han kan bli stämd" (Aftonbladet)
"Hedman snackar skit" (Expressen)

3 kommentarer:

  1. Sandra: Oooopsi, poppsi I did it again!
    Precis - Varför?
    Blir nog inte så kul om TV4 ska sända från Italien och han ska vara expertkommentator??

    SvaraRadera
  2. Tycker att vi lämnar Hedman utanför.
    Utanför det mesta!!!
    Men för sin egen säkerhet skulle bör han nog stanna hemma!!

    SvaraRadera
  3. Jag är lugn.
    Både Hedman och jag vet att hotet kommer alltid från öst.
    Möjligtvis att jag är budbäraren!

    SvaraRadera