26 maj 2006

... gås oskyldig

Jag är friad!
Jag är en fri man.
Äntligen.
Upptäckte det precis nyss.
Jag behöver inte "word verificiera" längre.
Jag är en fri man ...
Men.
Det var ett par tunga dagar.
Inte bara det med extrajobbet ...
Nej det är jobbigt att vara misstänkt.
Huvva!
Såg att grannarna tittade snett.
Folk på gatan vände sig om.
Rykten går fort ...
Där går han "spammaren" ...
Men.

Här har ni beviset.
Tack Blogger.
Jag är oskyldig.
Gäss ...

Hello,

Your blog has been reviewed, verified, and cleared for regular use so that it will no longer appear as potential spam. If you sign out of Blogger and sign back in again, you should be able to post as normal. Thanks for your patience, and we apologize for any inconvenience this has caused.

Sincerely,
The Blogger Team

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar