15 maj 2006

Jag en ...

Tja vad är jag egentligen.
Jag är lite trött.
Trött på alla "titlar".
På alla "grupper"

Några år tillbaka.
Josephzohn hittar susning.nu.
Ja men det här var ju kul.
Skriver om bandy.
Skriver mycket.
Leder skrivarligan.
Bandy är ju mycket :-)
Då är det någon vänlig själ.
Som tycker att alla vi.
Alla vi som skriver på susning.
Vi ska kalla oss susare.
Jag en susare.
Varför?

Sedan kom bloggen.
Jag en bloggare.
Bättre än ...
Jag en blottare.
Men.
Det är kanske bara en gradskillnad.
Nu tillhör jag "bloggosfären".
Eller gör jag?
Jag en bloggare

Nu funderar jag på det där med trådlöst.
Surfa trådlöst.
Surfa gratis.
I Humlegården ...
Men hur?
Hitta hotspotar.
Googlar lite.
Då.
Då dyker det upp.
Alternativet ...
Om jag vill surfa trådlöst gratis.
Kan jag gå med i Fon.
Bli en Foneros.
Jag en foneros
Jag som bara ville lägga mig i Humlan ...
.. å snålsurfa lite ...

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. sandra:
    Ja men det är exakt.
    Jag tänkte faktiskt avsluta ungefär så ...
    - "Sche söui josephzohn", som fransyskan skulle sagt ...

    SvaraRadera
  2. sandra:
    Det verkar vara på morgonen som tankarna funkar, även de trådlösa ...

    SvaraRadera