12 juni 2006

... gås "kyrkhelvetet"

Fick mail från Konsthandlarn.
Han från Tavlan&ramen.
Sommarutställningen om ni minns.
"Har du klart med vad du ska ställa ut?"
Jo, då...
Jag satsar på säkra kort ...
Säkra kort.
Det är modellen :-)
Det var det redan på Lennes tid.
Lenne Broberg.
Han med The Lee Kings.
Han satsade alltid på säkra kort.
På dinosauriernas tid.
Jobbade jag med underhållning.
På Gran Canaria.
Sunwing Monte Rojo.
Och.
När vi hade problem med artister.
Ringde vi bara Lenne.
Kan du?
Kan?
Jag?
När åkte jag ...
Väl på ön.
Körde han alltid med säkra kort ...
Tja vi kör väl Why, why, why, L.O.D (love on delivery), Stop the music ...
.. å så slutar vi väl med kyrkhelvetet ...
"Det strömmar skön musik från en Mälarö kyrka ..."
Nu blir det ingen kyrkhelvetesmodell för mig.
Men väl gamla fina Vetlandabyggnader ...
.. några skjul eller skithus ...
Så du Konsthandlarn.
Jag hör av mig.
Men.
Allt är under ...


Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

  1. Hej. Skulle du kunna berätta lite mer om min pappa och om hur skojigt ni hade det på Gran Canari. Skulle verkligen uppskatta det. blondie.style@hotmail.com

    SvaraRadera