11 juni 2006

... gås nyttig

Så har man då varit nyttig igen.
Först två (2) oliver i den torra.
Åt opp båda!
Sedan majs på pizzan ...
Va!
Vad säger ni nu då!
Till detta ett par tre stora mörka ...
Det är så man gör.
När man vill få ett långt liv.
Enligt Murphys lag
Men.
Glömde helt bort.
Sprang ju runt kanalen också.
Men det var i ett tidigare liv.
Det livet jag levde innan uppkopplingen funkade ...
Och över alltihopa lyzer moder zzzzoool!
Nu ska jag avsluta dagen med lite fotboll ...
.. somna till fotboll ...
Men det Angola inte dig!

.. och du fronning!
Om jag räknat rätt.
Leder jag igen!

Andra bloggar om: , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. jo du leder välan med en match... :(

    SvaraRadera
  2. .. de e gôtt å leva ..fint å leva.
    Och mu hat jag bara mina säkra kvar :-)

    SvaraRadera