16 juli 2006

Fotbollsexperten ...

läktaren finns alltid dom som vet mest.
Dom som kan allt.
Dom som ser allt.
Och alltid har rätt.
Så även idag.



Vid dagens match på Stockholms stadion.
Satt jag på sektion R.
Den rödmarkerade sektionen på bilden ovan.
Jag satt högst upp.
Hade fullständig koll på hörnflaggan.
I den andra halvleken händer det.
Då dyker han upp.
Experten.
Han som ser allt.
Han är dessutom djurgårdare.
Han står bakom mig och ...
Djurgården kontrar ..
Blir avblåsta.
Offside.
Då.
Skriker han.
Experten.
Djurgårdaren.
- Va fan blåser du för.
- Han var ju för f*n i linje ...

Men.

Jag vet inte säkert.
Jag kunde för allt i världen inte se det.
Men han kanske kunde se det.
Han kanske var skelögd.
Kanske är det så.
Men då måste han vara j*t skelögd.
Den saken är helt klar ... :-)

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar