28 juli 2006

... gåsen dyker (del III)

Station Tellungs 2006Värmen består ...
.. gåsen dök upp ...
.. men dyker igen
Stannar under ytan ...
Men.
.. han dyker upp ...
.. innan isen lägger sig ...
När var hur ...
.. ingen som vet, ingen som vet.

Det enda jag vet är att ...
.. Öster slår "iffiff", av bara farten! (se nedan)
.. Station Tellungs - sicken succé och ...
.. sista gåsen gås i Tellungs 30 juli ...
.. gåsen har träffat en äkta Lomograf
.. gåsen dök på riktigt ... inge ljug här
.. ingen is är nyspolad förrän i november.
.. inte ens i Mölle.
.. la Squadra Verde har sommaruppehåll, men träning pågår!!
.. Robert Lind hör bön.
.. Tjustkulle är fortfarande tveklöst taklöst
.. Israel är nu mera, F*N ta mig, ett om möjligt, ännu större analt skämt
.. jag har gjort det, gör det du också ...
.. två otäcka spadar har försonats - vilken j*a hacka ...
.. Jesus är död, men Albert och jag lever. (till den 20 augusti)
.. här vill jag inte bo ...
.. men här vill jag vara med (hahaha)
.. Sundsvall gör det inte, men giffarn kommer tillbaka
.. här är vi lika, Folke å jag
.. det kommer mer bisarr gatukonst
.. bandylexikonet kommer att uppdateras
.. den 10 november, årets höjdpunkt, är jag, Hansson och Zinken gula ...

Aj bi back ...
.. ingen djupdykning på gång ...
Jag kommer tebaks ...
Och.
Ett stort tack till Tellungs Gästgiveri ...



nedan: farten vi fick upp i den 2:a halvleken mot GAIS ...
en fart som kan öka med Yamba "Yambalaya" Asha,
Vilket herr Sääf, innebär 7 poäng (med dina fyra mot HBK).

Vid regn!
Se på film ...

Andra bloggar om: , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Synd att du inte vill bo i Skede, det är ju en fin liten bandyort. Men jag förstår mycket väl skälen!
    Skönt att se att du redan planerat in den 10 november.

    SvaraRadera
  2. Inte helt osökt associerade jag de där filmerna till en av Jan Stanmarks bilder.

    http://img.aftonbladet.se/kultur/0607/21/stenmark060721.jpg

    SvaraRadera
  3. vi ses väl på bloggpicnicen???

    SvaraRadera
  4. forza vbk:
    10 november - huvva!

    magnus:
    Stenmark och jag - huvva!

    anonymus scribentus:
    En anonym bloggpicnic - huvva!

    SvaraRadera