02 juli 2006

Tärningarna är kastade ...

Kvartsfinalerna är avgjorda!
Likaså tipskampen.
Mr fronning.
Du och dina tärningar ...
Men.
Jag ger mig inte.
Jag var mållös.
Men inte så länge.
Nu är jag revanschsugen :-)
Och.
Så även min bror.
I all evighet ...
Däremot så ger fader vår upp :-)

Nu ska vi visa dig var skåpet ska stå.

ch j:
Tyskland-Italien 1-2
Frankrike-Portugal 1-1

mr j:
Tyskland-Italien 1-1
Frankrike-Portugal 2-1

Att fronning gör det.
Är ju självklart.
Han kan inget annat!
Men.
Du agaton?
Hur blir det med dig?
Är ditt skåp klart?
Vågar du anta utmaningen?

Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

  1. Jag antar utmaningen. Kommer med mitt tips senare, får se när jag hinner tänka igenom ;)..

    Hjälp vilka skrällar det blev i kvartarna. Men men, nu är det semin som gäller...

    SvaraRadera
  2. Jag och övriga världen väntar med spänning på dina tips!
    Må tärningar var god emot dig.

    SvaraRadera
  3. Tyskland-Italien 2-0
    Frankrike-Portugal 2-0

    SvaraRadera
  4. Mitt tips finns här: http://josephzohn.blogspot.com/2006/07/gsen-gs.html

    SvaraRadera
  5. grattis till tippsvinsten mr J! Nu får du allt bju' på nå't gott!

    SvaraRadera
  6. agaton/fronning:
    Lite sent.
    Men.
    Jag VANN.

    Bjuda på?
    Jag?
    En smålänning.
    Bjuda på nåt gott.
    Inte att tänka på!

    SvaraRadera