02 maj 2008

Dagens Silly Season

Efter nästan tre dagars jobb med att få hyllor på plats, att få alla skithusen på plats, att få gamla CD-spelare att med lätthet spela upp mina surrande hits tyckte jag att jag var värd ett par "kalla"!

När jag då sätter mig på "syltan" och surrar runt bland bandysidor dyker det upp bandynyheter som får blodet att svalla mer än värsta skithuset!

Marcus Bergwall har ju ryktesvägen varit på gång till det underbart gula laget, men enligt alla välunderrättade källor är övergången nu närmare än någonsin.

Men.

Nu ryktas det även att Daniel Liw kan vara på väg att skriva på för VBK,!!

Daniel Liw!!

Huvva, huvva.

Ibland glömmer även en inbiten dazzålåg sitt kall.

Ibland är det gôtt att leva!

Och.

Pilsner är alltid gott.

Skål Tamefan.

Sa jag det?
Sa jag att utställningen blir j*vligt, j*vligt bra!


V....ommen om du har vägarna förbi!!

Andra bloggar om: , , , ,

5 kommentarer:

  1. Ibland vet man inte vad man skall tro?

    SvaraRadera
  2. Glömde ...
    Spark i archlet till i morgon då.

    SvaraRadera
  3. Vommen?? Nog för att mag- och tarmfunktioner ligger nära tillhands, men vommen?

    SvaraRadera
  4. ///björn:
    Nej och det är kanske därför det heter silly ..
    Tack!!

    fronning:
    V...ommen, en klassisk Lindeman. Parkförvaltare Lindman.

    Onsdag?!
    En perfekt dag om man vill vomma lite!! ;)

    SvaraRadera