26 maj 2008

Dagens Tränardrag

Efter två misslyckade försök att spela fotboll, visade "the Green Mean Machine" igår fotbollsvärlden hur man behandlar en trasa. Stackars Smedby BoIK!! Stackars hemmapublik!!

Efter mycket "tänkar-Tage", bestämde sig tränaren att placera lagkapten Palmberg på topp och det visade vara ett oerhört lyckat tränardrag! Han Palmberg gjorde tre baljor och visade sina mannar att nu j*vlar, nu j*vlar får det vara slut på måltorkan!! Till slut vinner "di gröne" med 5-0 och nu leder vi serien. Nu är ordningen återställd, nu ser det ut precis så som det ska se ut!

Dessutom läser jag i bladet att han Linds ungdomar vann sin viktiga match med hela 6-1, så det känns som det är lugnt på återväxarfronten ...

Sa jag det??
Sa jag Treo??
Sa jag huvva, huvva?
Sa jag dunk, dunk??
Sa jag finisage ...

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar