18 februari 2009

Dagens Error

Ibland får man höra att det är svårt med bandy!
Svårt att se bollen.
Men ikväll var det minst lika svårt att följa matcherna på nätet!!


Bandyförbundets sida kraschade!!
Och som det verkar så följer alla målservicesidor bandyn via förbundet.
Matcherna är slut för länge sedan ...
Endast två slutresultat är dock redovisade.
Hittills inget slutresultat från Lidköping.
Villa ledde med 3-0 efter första.
Vetlanda kom tillbaka och ...
.. det senaste jag vet är att det står 3-3 ...
Marcus Bergwall kvitterade till 3-3 i den 83:e minuten ...
Huvva, huvva

Uppdatering 21:38
Man blev många år äldre på några minuter!!
Efter det att Villa tydligen tråklat in ett mycket oförtjänt fjärde.
Och troligtvis blåst oss på fjärdeplatsen???
Känner man sig som en äkta Oskar ...



Kokoschka, Kokoschka

Andra bloggar om: , , , , ,

10 kommentarer:

  1. Tro't eller ej, jag är inte skadeglad. Bara glad.

    SvaraRadera
  2. pef:
    Det är helt oOK att vara glad ikväll, jävla idrott, finns det något orättvisare??

    SvaraRadera
  3. Ibland är det illa ställt med rättvisan, det medges. Men nu när kostigen går raka spåret så...

    SvaraRadera
  4. Ja ibland är det märkligt vilka mysko vägar kostigarna tar ...

    SvaraRadera
  5. Ja först ska man tydligen (typ) förlora 15 matcher för att sedan vinna (typ) lika många ...(typ). Mysko är herrens och kostigarnas vägar. Men alla bär de till guld. :D

    SvaraRadera
  6. GULDET befinner sig just nu vid Vätterns strandrand och där ska det fortsätta att vara!!
    Guld gillar inte kostigar, guld gillar E4:ans breda körbanor, utan en massa Körberg i vegen!

    SvaraRadera
  7. Jävla Ramsin I! Skrev jag tidigare men det har inte kommit med. Är det Ramsin I som ligger bakom det också? Har den fan kraschat gåsen också??

    SvaraRadera
  8. Japp, fiaskoserver hos bandyförbundet och svagt av svt-text att inte kunna få fram resultaten snabbare.

    Nu ser det ut att bli Sirius för Vetlanda i kvarten, hur känns det?

    SvaraRadera
  9. Det gula laget från Småland har kraschat. Kasta in trænare Claesson. Jag slet mitt hår nær jag læste på denna sida att Vetlanda gjort 3-3. Jag hade spelat på Villa. Dock lyckades Villa tydligen gøra 4-3. Och jag blev rik. Vilar ni er till slutspelet eller vad ær det som hænt? Det riktiga gula laget tænker toppa formen till slutspelet. Sa jag att vi ska slå ut Edsbyn? Jo så ær det

    SvaraRadera
  10. jansson:
    Ramsin I är en bluff.
    Jag tror att det är Lagrell som är Ramsin!!

    112:
    Sirius?
    Eller om Sirius väljer Hammarby för resornas skull, då blir det SAIK.
    Kolera eller pest :)
    Jag väljer ...

    hanebo:
    Så rätt du har, vi kör HV71-metoden, vi vilar oss i form och formen infinner sig när allvaret börjar.

    SvaraRadera