11 november 2009

Dagens Anka

Igår var det aftonen som jag alltid förtränger.
Aftonen som jag alltid lyfter bak.
Kändes som om jag lyckades ...
Fram tills dess att han Kenneth dök.
Han kommenterade och ...
.. han Fronning fick luft under sina Brommavingar.
Självklart.
Självklart skulle han förlänka och förpesta mitt fria ord!
Självklart ...

Blev ju tvungen att kolla upp.
Visste ju vad det gällde.
Den svenska avundsjukan är ju känd.
Borstas inte bort ens med Pepsodent.
Enligt han Fronning får ingen gås växa alltför ...

Klickar man då ...
Vem får man se?
Självklart.
"Ankan" Granqvist.
J*vla krögaranka!!
Men det ska du ha klart för dig "Ankjävel" ...
Vi är helt överens.
Det blir en middag på blodigaste allvar!!
Blodigt blir det ...
Ankjävel ...



Läser texten ...
Hur tillagas en klassisk gåsamiddag?

- Kryddigt, spritigt, blodigt och sött. Den ska börjas med en mäktig svartsoppa som bränner till. Ofta har man mycket alkohol i tillsammans med någon söt ingrediens som gelé. I glasen passar något kraftfullt som madeiravin, konjak, eller en torr sherry, säger Ankan Granqvist.
Det är ju bara att läsa innantill så fattar man ju.
Han är både alkohåliserad och smaklös!
Massvis med sprit i maträtten ...
.. och till det dricker man ...

Läser man vidare ...
"Vilken del av gåsen är bäst att använda som huvudrätt?

- Gåsen ska vara fet och det är den som mest vid själva stjärten, en smakrik del. Ofta är det gåsbröst som serveras med en kraftfull ..."

Det som är bäst är den feta rumpan!
Men man serverar brösten??
Snacka om att ni blir blåsta!!


Fem restauranger i hufvudstaden serverade gås.
Tennstopet, Duval, Grand, Stallmästaren, Hälsingborg ...
Jag uppmanar alla till bojkott!!
Är ni tveksamma till bojkott.
Tveksamma trots min vänliga uppmaning.
Tveksamma för att ni tror att dom är femstjärniga typ??
Som komplement.
Några recensioner ...

Stallmästargården ...


Tennstopet ...



Duval Café ...


Restaurang Hälsingborg ...


"Känslokallt och smaklöst!!
Sorgligt!
Gå inte dit mer!!"

Idag är Mårtensafton historia.
Jag överlevde.
Några av mina vänner fick tragiskt nog sätt livet till.



Men jag lever och njurar och min kamp fortsätter.
Det måste bli ett slut på barbariet.
Djuren har rätt till sina fjädrar och pälsar.
Framför allt alla gäss ...

Och om du har någon hälsa så tänk på att ...


Se bara på "Ankan" Granqvist ...

Lev väl.
Lev välare utan gåsamiddagar.

Sa jag Dovas??
Dovas.
På Dovas serverar dom aldrig gås.
Det är knappt jag blir serverad!!

***

8 kommentarer:

  1. Som jag sa på ett annat ställe: "Hahahaha! Du lever?!!!"

    SvaraRadera
  2. pef:
    Trodde du inte va!
    Hoppades du inte va???? :))

    SvaraRadera
  3. 情人節|情趣商品,情色文學,嘟嘟,情色網,情趣商店,

    G點,按摩棒,轉珠按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,

    飛機杯,男用強精長軟質套,男用強精短軟質套,充氣娃娃,男性性感內褲,性感內褲,
    自慰套,自慰套,情趣娃娃,自慰器,電動自慰器,充氣娃娃,
    角色扮演,角色扮演服,

    性感睡衣,情趣睡衣,性感內衣褲,性感內衣,內衣,性感內褲,C字褲,內褲,
    性感貓裝,性感睡衣,貓裝,吊帶襪,情趣內褲,丁字褲,SM道具,SM,

    震動環,潤滑液,情趣禮物,情趣玩具,威而柔,精油,逼真按摩棒,數位按摩棒,

    情趣,情趣用品,巴黎,

    SvaraRadera
  4. 飛機杯,男用強精長軟質套!!!!

    WV: retivers
    jo, det känner man ibland.

    SvaraRadera
  5. Alkohol, cigaretter, meduxiner, manipulerad mat kan inte vara bra. Dessutom några rejäla doser vaccin som bryter ner ditt DNA. Det blir raka vägen till avstjälpningsplatsen (stuvas det så).

    SvaraRadera
  6. Manipulerad anka??
    Det känns en aning stuvat!!

    SvaraRadera