13 november 2009

Dagens Nystan

Full bandyomgång kräfva många nystan ...
Utan nystan ingen bandy.
Jag vet att hon BB virkar nya.
Men hon virkar dom svarta och gula.
Funkar ju inte ...
Nystan måste vara röda!

Dessutom virkar hon inte hinna klart till kvällen.
Just nu hänger kassarna på tork.
Men var är nystanen??
Snacka om streck i balansräkningen!!

Nystan måste vara röda,
ge dom tid och låt dom gro ...


Har jag sagt det??
Har jag nämnt det?
Har jag nämnt att vi vinner med 6-1.
734 glada smålänningar lämnar Kullen vid typ pass 21:00 ...
Vetlanda BK v. Falu BS.

Uppdaterat 17:33
Kvällen matchtips ...
Undertecknad 6-1
Dan 7-0
Jansson 8-1
Brodern 5-3

Uppdaterat 18:11
TV4 Sport sänder matchen Villa-Vänersborg!!
Start 19:00

***

7 kommentarer:

  1. Sannolikhetsläran säger att dina tips måste gå in NÅGON gång, om denna NÅGON är nu eller ej förtäljer icke läran.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas innerligt att nu är nu!!

    SvaraRadera
  3. Kan tro att 5-3 blir bra....

    SvaraRadera
  4. Jag säger bara att vi skulle aldrig ha släppt iväg han Edlund. Hittils 9 mål!!!!....

    SvaraRadera
  5. Det var visst bara 8 men vad gör det när de gule vinner och närmast 4-2 är...... Men närmast är väl ganska oväsentligt säger du...

    SvaraRadera
  6. Gäzz känns inte som om han Knutson är av samma kaliber??
    Han har väl inte gjort åtta mål totalt!!

    SvaraRadera