06 juni 2010

Dagens Lundkvist

Här står han Mästaren.
Här står han mitt i Norrköpingsvimlet!


Men snart står han vid en annan järnvägslinje?
Snart ...
Snart står han vid Station Tellungs!


Han Lindroth bjöd in och han Lundkvist tackade ja.
Sommarens utställning på Station Tellungs .. Ulf Lundkvist.
Jo man tackar!!

Exakt datum är inte riktigt klart.
Någon gång i månadsskiftet juli/augusti.
Vi har redan packat våra väskor ...
Men vi är ju alltid packade ...
.. Sugarbabe och undertecknad!!



Sa jag det?
Sa jag alltid.
Han Lundkvist kan iofs alltid ses på Tellungs ...

Sa jag Lundkvist?
Sa jag idag??
Idag kan du ju självklart se Lundkvist i Gamla stan ...



Cash is King på nationalgalleriet .. 12-18 ...


***

4 kommentarer:

  1. Vilken lycka! Vilken ära! Där skulle man vara å fnissa så saliven stänker...
    STUPJÄVEL!

    SvaraRadera
  2. ...snart ska jag ge alla JÄVLAR en omgång, snart...

    SvaraRadera
  3. Det är snart färjeläge för det!

    SvaraRadera